Followers Remaja Purba

Tuesday, January 28, 2014

Allah Selamatkan kamu.. Selamat Hari Lahir.. Happy Birthday to..



DUNIA REMAJA PURBA..

 Zaman Remaja Purba yang penuh keseronokan..
Tak perlu fikir masalah selain dari belajar.. belajar.. belajar..


  • Zaman kegemilangan yang dah lama berlalu.. tapi walaupun dah bertukar menjadi mak budak.. aku tetap remaja purba..
  • Rasa rugi pulak tak punya banyak gambar kenangan zaman remaja purba dulu.. hanya sebahagian kecil yang berjaya aku simpan sebagai kenangan terindah..


 DUNIA MAK BUDAK..

Pengumpul tegar novel R.A.M..


  • Kenangan demi kenangan tercipta.. pahit manis asam garam kehidupan..
  • Masa untuk melangkah terus ke hadapan tanpa perlu menoleh ke belakang..
  • Apa yang ditinggalkan aku jadikan pengajaran dan pengalaman dalam mematangkan fikiran..



 

  • Kini.. dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha pelengkap buat aku dan hubby..
  • Terima kasih buatMU Ya!Allah atas kurniaan yang KAU berikan ini..
  • Alhamdulillah.. syukur..
  • 28 JANUARI 2014.. datang lagi..
  • Selamat Hari Lahir ---> Mak Budak a.k.a Remaja Purba..




psstt: Pagi ni aku berada d JPJ untuk urusan memperbaharui lesen memandu.. sekarang mudah nak ingat kalau lesen nak tamat tempoh sebab ikut tarikh lahir.. ---> senang senang pun hubby yang ingatkan aku.. kihkihkih..



12 comments:

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

asyifa mustaffa said...

Selamat hari lahir...moga pnjang umur dan dimurahkan rezeki...

Yg keberapa?? Hahah...ayat tnya sibuk nak tau...

pstttt...nak bg tau...besday kita dekat2 lah...sy smlm...:)

anitadiana said...

selamat hari tua ....

ZazaMyMoon said...

HAPPY BIRTHDAY MAK BUDAK a.k.a REMAJA PURBA hehehe
semoga kekal bahagia bersama org tersayang hingga hujung nyawa ;)

Kakzakie said...

Happy birthday dari kakak. Semakin matang bila dah jadi ibu 3 anak. Macam-macam telah dilalui..

Moga terus diberi kebahagiaan dariNya.

:: Mrs.Eady :: said...

Selamat Harijadi kak :)

Aziela said...

Happy Birthday Ai... Semoga terus beroleh kebahagiaan. Amiin.

t.a.t.a said...

Sheng ri kuai le mak budak a.k.a remaja purba.

norhidana miswan said...

selamat hari lahir kak... moga diberikan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki n berbahagia selalu

Daddy Ziyyad said...

Happy birthday Remaja Purba yg gojesss...hahahaha..

Moga diberkati Allah..

Tinta Lana said...

Salam.

28 januari..saya dah lewat beberapa hari..takpa ea kak wish lmbt pun, hehe ^^

Selamat hari lahir kak aizamia.. semoga akak diberi kekuatan untuk menjadi isteri dan ibu yg baik..dan semoga akk terus menulis selama mana yg boleh..amin.. :)

UmmuAidan-Arissa said...

Hepi belatedbesday yer...sorry sesangatsbb teringgal ketapi jauh sangat nie..hehe..moga murah rezki panjang umur yer..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...