Followers Remaja Purba

Friday, December 2, 2011

Nak balik.. nak balik..

Tak sabar nak balik..
Perutku dah tegang semacam..
Badan dah letih..
Otak dah penat..
Nak pandu pulak kereta menempuh kesesakan..
Tengok dari jendela ni, boleh tahan gelapnya cuaca..


Ku tak kira..
Ku akan redah jua..
Nak rehatkan diri dan juga minda..


Hubby pula tiada..
Outstation ke Kota Bharu arahnya..
Sedang berkira-kira nak apa..
Adakah sup yang enak pernah dirasa..


Apa-apa pun..
Moga selamat hendakNYA..


Kepada kalian semua..
Selamat Bercuti dihujung minggu..
InsyaAllah kita akan berjumpa lagi..




psstt: tak fikir apa dah.. yang kutahu.. nak balik.. nak balik..

23 comments:

Eera Shera said...

sini pun mcm nak ujan..tido sodap ni hehe

aizamia3 said...

tak sabar nak balik ni.. hehehe..

Fara said...

Byk2kan berehat. Baik fizikal dan minda ya? Jaga diri baik2. Suami jauh di perantauan sana...

Selamat hujung minggu!

ainhany said...

muga2 selamat sampai hendaknya..
.hati2 dijalan raya,
juga cuti diibu kota,
makan minum kenalah jaga,
badan sihat senyum ceria

selamat bercuti juga yee

Zulfikar Hazri said...

baik2 jalan, ujan2 ni selalu jem.

ariana said...

Selamat berhujung minggu Ai :)

Namee Roslan said...

hihih, cepat2 lah balik :)

azieazah said...

Bab balik ni, memang tak yah fikir lagi dah. Memang kena balik pun. Takkan la nak berumah tangga kat ofis lak kan? hehehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

haha.. dah macam berpuisi lak makik sorang ne kn.. hehe

msredcheesecake said...

Kalau hari jumaat mmg asik pikir nak balik je...hheee

L said...

hehehe. kaga diri yer akak.. huuu

jom baca kejap..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

Kancil 8349 said...

jomlah balik...

IBU GEBU said...

selamat bercuti jugak...

entahlah sekarang budak2 cuti sekolah ni, maknya tak berapa nak cuti sangat nampaknya... hari2 huru hara!

- abdul hadi abdul muti - said...

akak balik mane?

pena rozie said...

Ujan sedap tido....

MamaEma said...

semalam ribut semacam jer..

Nini Hartini said...

sis... bestnya ke sana-sini bawa perut berisi baby... sayu hati bila memikirkan entah bila diberi peluang begitu...

moga sis and baby sihat dan segalanya akan dipermudahkan nanti...

aizamia3 said...

Fara:
cuti rehat dipergunakan sepenuhnya.. ;)


ainhany:
terima kasih.. ;)
insyaAllah..

aizamia3 said...

Zulfikar Hazri:
Balik awal tapi sampai rumah lambat jugak sebab jalan jem teruk di NKVE.. huhuhu..jarang jem tapi sekali jem penat jugak nak layan highway tu..

aizamia3 said...

ariana:
terima kasih kak..


Namee Roslan:
memang balik awak tapi.. tersangkut jugak.. jalan jem..


azieazah:
betul.. nak pulak last day kerja.. lagi cepat nak balik..

aizamia3 said...

Taufiq Arifin a.k.a Topimagine:
ubah selera pulak..


msredcheesecake:
hehehe.. tak sabar..


L:
insyaAllah..

aizamia3 said...

Kancil 8349:
Alhamdulillah tiada masalah cuma tersangkut sebab jalan jem..


IBU GEBU:
nak kena cuti jugak untuk anak-anak.. kesian kat dorang..


abdul hadi abdul muti:
balik rumah.. Setia Alam..

aizamia3 said...

pena rozie:
kalau kat rumah ye.. ;)


MamaEma:
tu yang berlakunya banjir besar kat Kajang..


Nini Hartini:
InsyaAllah.. sampai masa turn Nini pulak.. janganlah sedih ye.. usaha dan doa..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...