Followers Remaja Purba

Thursday, September 24, 2009

RAYA KE-2 - jalan raya

21 SEPTEMBER 2009 (Isnin)

PAGI
Pukul 10 am kitorang pergi ke rumah pengasuh di Tanjung Bidara, tak jauh dari rumah makBusu. Lama jugalah kitorang di sana. Leka berborak tak perasankan kakak Irah takde, dah lebih setengah jam baru perasan kakak Irah takde, rupa-rupanya dengan penuh selamba dan muka tak bersalah kakak Irah masuk. ibu kakak kat umah sebelah tu main dengan kawan. Hubby dah mula nak start enjin kereta nak cari.


THARI/PTG
Sempatlah kakak Irah mandi, ammar pulak puas tidur. Bangun tidur merengek minta didukung pastu tak nak mandi.

Lepas tu sempatlah singgah rumah member hubby kat Pengkalan Balak, kemudian ke rumah nenek sebelah ayah aku dekat Alor Gajah. Sempat merasa asam pedas. Tak boleh banyak-banyak sangat sebab nak kena balik Meru hari ni sebab esok dah nak kena pergi PPUM.


PTG/MLM
Sampai rumah pukul 9 pm, letih.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...