Followers Remaja Purba

Monday, September 14, 2009

Jaya Jusco & buka puasa di umah pengasuh

13 SEPTEMBER 2009 (Ahad)

PAGI:
Lepak je sementara nak tunggu tengahari nak pergi shopping baju raya untuk anak-anak. Sempatlah hubby basuh kereta, repair motor & basikal kakak Irah.


Anak-anakku turut sama sibuk bila babah dorang ‘repair’ basikal, masa ni diorang dah kekenyangan makan.


THARI/PETANG:
Aku hantar anak-anak ke rumah pengasuh, kesian kat kakak irah, menangis nak ikut, sanggup tahan mata tak nak tidur. Hari Jumaat lepas dah minta izin dari pengasuh minta tolong jaga diorang kejap sebab nak pergi shopping. Langkah kanan aku lepas shopping nanti pengasuh ajak buka puasa sekali.


posing nak tunggu waktu berbuka…

Lepas berbuka:
Kenyang, rasa macam tak larat nak balik, penat berjalan kat pyramid petang tadi.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...