Followers Remaja Purba

Sunday, April 12, 2020

Sate Homemade + Kantin Dapur


DAY 25 & 26
(11 & 12 April 2020 - Sabtu & Ahad)
🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀

Kisah semalam:
Bersantai sambil makan sate homemade by en. Hubby yang dibakar oleh dak Kakak dan sepupunya.

Sate #ChefHubby

Hari Ini:
Rutin yang sama.. Senaman tekak + perut tapi selepas pukul 8 malam, aku memang takkan layan permintaan orang dalam rumah ni nak makan. 

'Harap maaf, kantin dapur telah ditutup. Kalau nak makan jugak, mohon layan diri. Tiada overtime waktu cenggini.'


Selingan:
Bila Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) disambung sehingga 28 April 2020.

Dak Oyen..

#KisahKita: ...

3 comments:

  1. Dah lama tak ngadap satay
    Sejak PKP ni

    ReplyDelete
  2. Saya memang masak sekali sehari sahaja. Anak2 saya akan ulang makan lauk siang jika ada lebih. Kalu takda, depa makan jer apa yg ada. Roti ker.. telur ker... kadang2 depa buat megi sendiri. Saya memang tak amik makanan dah waktu malam. Makan saya limit sampai kul 7 or lewat2 pun lepas maghrib tu jer. After 8, lampu dapur pun saya tutup dah.

    ReplyDelete
  3. semlm mcm nak beli isi ayam tau.
    teringin nak buat sate ayam la konon.
    tak jadik sebab isi ayam tu mcm pucat kalernya.
    syok gak ekk buat sate gini. ketupat mini. kuah kacang :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...