Followers Remaja Purba

Tuesday, April 21, 2020

Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia 2020


DAY 35 (21 April 2020 - Selasa)
Belum ada perubahan besar dalam rutin harian kami setakat ini. 

Mood rajin nak lembutkan jemari ni..
 Popia Ketam Cheese PKP

Ini bukan kerja aku tapi en. Hubby
Benih Bayam Brazil


Tanggal 21 April 2020 ini juga pasti menjadi kenangan terindah dan sangat bermakna buat Ketua Pengarah Kesihatan yang menyambut hari lahir beliau bersama-sama 'rakyat Malaysia' di waktu Malaysia sedang bergelut dengan virus COVID-19 ini.

#HappyBirthdayDGHisham
Credit to kiniTV

'Pada hari ulang tahun kelahiran saya esok, 21 April, hadiah paling istimewa bagi saya adalah sekiranya rakyat Malaysia tinggal di rumah dan mematuhi standard kebersihan yang tinggi'.
Datuk Dr. Noor Hisham
Ketua Pengarah Kesihatan. 

'On the occasion of my birthday tomorrow, April 21, the most special gift for me will be if Malaysians remain staying at home and observe high hygiene standards'.
Datuk Dr. Noor Hisham
Health Director General.


Trending di media massa di atas ucapan beliau. Lembut tutur kata beliau yang mahukan kita semua #StayAtHome seperti mana yang diarahkan oleh kerajaan.

Selamat Hari Lahir buat Datuk Dr. Noor Hisham. Moga beroleh kesihatan yang baik, kuat berhadapan dengan isu terbesar ketika ini serta sentiasa di bawah lindunganNYA.

#KisahKita: #HappyBirthdayDGHHisham

2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...