Followers Remaja Purba

Thursday, August 15, 2019

Kisah disebalik cuti sekolah


Alhamdulillah dak Kakak dengan dak Adik selesai menjalani peperiksaan percubaan masing-masing di SINI dan di SINI. Moga keputusan peperiksaan percubaan ini menambah semangat mereka untuk mengharungi peperiksaan sebenar nanti.

Aidiladha 2019..
Menjadi kebiasaan, aku menyambut Aidiladha di rumah myMIL tapi kali ini beralih angin menyambutnya di kampung aku. Walau tidak semeriah Aidilftri yang lepas tapi tetap sibuk dengan aktiviti memasak dan menjenguk rumah saudara. Kali ini Aidiladha disambut ketika musim buah-buahan. Kepuasan yang tak terhingga bila dapat menikmatinya.

Habis beraya..
Dak Kakak takmo ikut kami balik, nak tinggal di kampung pulak. Kalau tak mengenangkan aku kena kerja, mahu aku pun takmo ikut en. Hubby balik.. 🤣🤣🤣

Hari ini..
Memulakan kembali tugas hakiki. Terasa seperti black Monday mendatangani diri walau hari ni dah hari Khamis. Apa-apapun moga rutin harian dipermudahkanNYA dan menikmatinya dengan penuh ceria.

StatusHati: Banyak gambar kenangan belum sempat didedahkan di sini. 

5 comments:

Suria Amanda said...

Semoga anak- anak PT3 dipermudahkan dalam real exam next month....aminnn

Vitamin Syaza (VS) said...

Selamat Hari Raya Aidiladha kak! :)

Anum said...

singgah pagi khamis

adianiez AIDA said...

br naik keje lepas raya, memang hati sanubari confirm masih kat kampung :)
aida x sambung cuti.
cuti thn dah tinggal skit jer...

cahayahidupku.blogspot.my said...

Mcm Tu lah aiza..
Rutin kehidupan..
CH pun Raya biasa2 aje..
Semestinya balik rumah FIL selepas kedua ibubapa CH meninggal dunia..

Salam Eiduladha buat Aiza sekeluarga 😍

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...