Followers Remaja Purba

Tuesday, December 18, 2018

Bukan susah mana pun nak pujuk..



'Andai ingin marah, berhenti sejenak. Tangguhkan aktiviti marah itu.' 


Sesekali perlu ubah selera dengan kehidupan peribadi pulak. Gara-gara geram dengan kerenah anak-anak.. sang suami menjadi mangsa kemarahan. Bukan marah sampai tahap petala langit ketujuh pun..


Tiba-tiba dapat mesej dari en. Hubby..
Aku yang sememangnya tengah marah terus macam kena renjatan elektrik pulak rasanya. Rasa marah tiba-tiba hilang diganti dengan rasa miang keladi..


Rugilah tak cium abang pagi tadi..
Rasa tak lengkap hari ni.. 😅😅😅😂


Nampak tak.. bukan susah mana pun nak pujuk.. Bagi ayat-ayat cinta sikit mulalah membunga perasaan. Tapi kalau tak kena gaya.. tak jadi jugak.. kahkahkah..


Siap mintak pujuk lagi.. kau rasa.. 😛


Bila minta dipujuk sekali aku terkena balik. Adeh.. tepuk dahi aku kejap. Tak ada nak romantika biola pianonya en. Hubby aku tu. Tapi apa-apapun.. kembali ceria hari ni bila mood marah terbang hilang bila sesekali diayat dek en. Hubby.


StatusHati: Jauhkan aku dari rasa amarah itu..


3 comments:

norhidana said...

hahahahah tak pdn laki ko kak, muka serius tp romantik....
pastu kuat melawak lak tu...

kih3... nk merajuk pun tak jd ko tu yek

Suria Amanda said...

amboiii...sweet sangat sampai bleh potong kaki ni...marah kat anak- anak suami yang pujuk..hehehehe

AzianKhalil said...

alalala,,,cuwitnya...

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...