Followers Remaja Purba

Saturday, October 27, 2018

Kisah di Pasar Borong


Kisah pagi tadi..

Pertama kali ke Pasar Borong dalam Tahun 2018. Saja gedik nak ikut en. Hubby, kekonon nak merasa suasana hiruk-pikuk Pasar Borong tu.. sekali terkena dengan pekerja di sana..

'Hai Hensem..' eerrr.. aik.. takkan dia panggil aku hensem.. 🤔

'Hai Hensem..' sekali lagi kedengaran. Masa ni en. Hubby jalan depan aku, tak perasan orang tu panggil. Aku lagilah tak toleh langsung bila dengar dia panggil macam tu.

Bersangka baik. Mungkin dia panggil en. Hubby aku.. TAPI kau dah kenapa? Laki aku tu kot.. 

Selesai je urusan di Pasar Borong..

'Abang. Tak nak dah ikut abang. Serik. Asal ikut abang ke pasar mesti kena macam ni. Hari tu kena flying kiss. Hari ni macam ni. Takmo dah..' 🤣🤣🤣

'Nak sangat ikut abang kan. Lain kali ikutlah lagi.' Balas en. Hubby..


StatusHati: Tak cukup rehat.. 😣



3 comments:

AisNy said...

Kalau pegi pasar borong Selayang... confirm dapat bau ikan....😂😂😂

Cik Nor said...

hihi..mcm2 ragam..:)

Maria Firdz said...

Adehh... Nampak nya bukan ada yg jual ikan je.. Jual minyak pun ada juga ye..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...