Followers Remaja Purba

Wednesday, April 18, 2018

#Ayam Golek Pandan


Makin jauh tempat kerja aku makin berselera pulak aku rasa.. tapi nasib baik tekak kurang bagi kerjasama dengan perut. Maka masih ada harapan untuk kembali #PerasanSlim walau sayuppppp je aku rasa nak kembali kurus tu.. 😂😂😂

#AyamGolekPandan


Kebiasaannya #AyamGolekTandoori menjadi pilihan tapi disebabkan dah lama tak bau wangi pandan, maka #AyamGolekPandan menjadi pilihan. Kali pertama membakarnya di tempat kerja baru aku tu, bau wanginya sampai ke tingkat lain hinggakan ada yang tertanya-tanya.

Ok.. minggu ni minggu promosi ayam golek. Kita bagi rasa sorang sikit. Nanti kita open order buat yang berminat di tempat kerja tu.


StatusHati: Air tangan #ChefHubby.


9 comments:

Siqah Hussin said...

Aduh sedapnya kak!! Kejap, akak masak ayam ni kat ofis ke? Or panaskan je kat ofis? Hebat betul boleh masak ayam kat ofis. Hihi

paridah said...

SEDAPNYA AYAM GOLEK TERGOLEKKAT PINGGAN

Normi Nieza said...

mtk skit..hihi

Putri said...

Rajinnya memanggang ayam. Ayam panggang pandan...saya pun tak pernah makan lagi

aizamia 3 said...

Siqah Hussin:
Masak guna microwave di tempat kerja. Dalam setengah jam dah masak.. ;)

HeNRieTTa JoSe said...

nampak pown dah sedap, apatah lagi merasa....

m.u.l.a.n said...

Sedapppp ni..

norhidana miswan said...

dana nk try jgkla.. nmpak menggoda nampak

Dunia Zumal said...

Terliur rasanya tengok ayam tu...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...