Followers Remaja Purba

Friday, January 15, 2016

TIGA LALAT CALENDAR GIVEAWAY



Puas ingat kat mana kali pertama terjumpa dengan lalat nan satu ni..
Satu-satunya lalat yang kukenal jantinanya..
Biasanya lalat yang berterbangan tu, bila ku halau terus lari..
Tak sempat jantinanya kukenali..
Lalat yang ni boleh ajak berdiskusi lagi..
Nampak tak keunikan lalat nan satu ini..

Ni puji bukan sebarang puji..
Memuji pula atas kepentingan peribadi..
Tu dia calender Tiga Lalat menanti..
Buat pemenang bertuah mini Giveaway ini..



Boleh join di SINI..
Tarikh tutup penyertaan: 18 Januari 2016


Marilah kawan-kawan join mini giveaway wak Tiga Lalat ni..
Mana tahu menjadi salah seorang pemenang bertuah..
Untung-untung terpampang pulak wajah blog dalam calendar wak Tiga Lalat untuk calendar 2017 nanti..



StatusHati: 'Aku nak menguasai.. bukan dikuasai..'

10 comments:

Wak Lat said...

oke mak aizamia tuuh, timekaseh krn sudi sudian join mini GA x sbrape wak tuuuh., mugo berjaya ., aminn

anakdenesor said...

tu dia..moga berjaya lah heheh..chaiyokk

Izwa Kamaruddin said...

nak join!!! tgh draft!

paridah said...

NK CUBA JUGA..UNTUNG2 DPT SEHELAI KALENDAT BEST JUGA.

Liyana Anuar said...

good luck :)

cahayahidupku.blogspot.my said...

Good luck aiza :)

OKje said...

Gud luck Aiza...lama tak singgah sini. Salam 2016 yee

Hami Asraff said...

Rindu zaman blogging dulu. Banyak sangat contest.

Mummydearie said...

Pandai ambil hati Wak demi sebuah kalendar yerk! Good luck walaupun dah tamat semalam.

Wak yang mendominasi pemilihan pemenangkan. Harap-harap berjayalah awak dapat kalendar wak ni ya ~ pemotong rumput yang berjaya sebagai photographer. Kah3x.

Kira Sakura said...

wak buat contest ye. nak join lah hihihi

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...