Followers Remaja Purba

Friday, July 17, 2015

Salam Aidilfitri 2015


Pagi raya sempat lagi update status..

Hasil lukisan staff officeku..


Syawal kali ni berbeza dari tahun lepas..
Ada rintangan yang sedang dihadapi..
Ada kecewa membalut hati..
Kalau tak kuat.. hanyut tak sedar..


Dikesempatan yang ada..
Aku memohon ampun dan maaf..
Andai selama kita bersama di alam maya ni..
Ada yang terguris hati tercalar perasaan..
Ajari aku andai aku terlupa..
Ingatkan aku andai aku terleka..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin..

#Kipidap..
#Dongibab..


StatusHati: Awak.. truly sorry..



3 comments:

  1. ketupat tu orang rebos la.. bukan bakar pakai pelita! haha

    Maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya!

    Staff office ingat meriam buluh tak ingat lemang? Hehe...

    ReplyDelete
  3. salam aidil fitri ... mohon maaf zahir dan batin ...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...