Followers Remaja Purba

Tuesday, April 21, 2015

Bila Migrain datang menyerang..


Serba tak selesa..
Serba tak kena..
Rasa mual..

Pagi tadi dah ada tanda tapi tak sangka berterusan sampai ke tengahari..
Tapi kugigihkan jua mengadap rutin harian..
Walau berdenyut sakit..
Bertabahlah ye Mak Budak..
Moga keadaan aku hari ni tidak seteruk seperti di SINI..



psstt: Rasa nak tutup semua lampu nak duduk dalam gelap.. huhuhu..



11 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kesiannya... bila dah sembuh cuba cari daun inai dik. Blender daun indai tapukkan atas kepala, bungkus dlm sejam-dua pun tak apa. Buat selalu. Memang bau kurang sedap tapi boleh sedikit kurangkan migrain. Mak Zah kakak sekarang nampaknya dah kurang tau. 2 tahun dulu dia pun selalu migrain teruk.

Anonymous said...

Bawa tdo dulu dlm setengah jam mcm tu.. nt ok lah...kalau dah rasa2 nak dtg, mmg kene rehat...

Anum said...

ala cianya

Izwa Kamaruddin said...

jaga diri kak..

Mummydearie said...

Kalau dah datang sakit tu, kenalah rehatkan diri kejap kalau boleh. Semoga cepat hilang migrainnya.

Unknown said...

stress sangat tu kak.. rehat ya.. semoga cepat sembuh..

Dr K said...

ambik Caffox...ambik Synflex...telan dua dua tu...tido dlm bilik gelap, senyap..at least 2-3 jam...Insya Allah kurang la tu nanti

cahayahidupku.blogspot.my said...

Syafakillah Aiza.. moga cepat sembuh..
Take rest...
Akak tau rasanya bagaimana.. akak dah merasainya ..

Nizam.Ariff said...

Biasanya aku migrain puncanya dari perut kosong...itu aku la.

Suria Amanda said...

SA pun sakut kepala...check drh...naik plak...tinggi giler sampai doc nak tahan ward..tp SA tak nak...huhu...last2 dia ckp I dh kena mkn ubat dh...no matter what...tp xde pun I mkn...I control je dulu...for me rasanya lebih kepada stress

arysha_fayyadh said...

Assalam aiza
iols baru ja kena serangan sakit kepala semalam
sob3

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...