Followers Remaja Purba

Monday, September 20, 2010

xray di PPUM

19 SEPTEMBER 2010 (Ahad)

Dalam seronok bergumbira di hari raya, hari terakhir sebelum mula kerja berlakunya kejadian yang menggugat keseronokan beraya kami di TDBi.

Ammar kena hempap dek kerusi batu, diulang dihempap dek kerusi batu rumah jiran sebelah yang kebetulan buat open house. Masa tu aku dan hubby kat rumah atuk sedara aku - selang 3 buah rumah je.

Si Has panggil kata ammar kena hempap kerusi batu dan masa tu aku tengok ammar dah dibaringkan atas lantai dalam rumah dia. Hubby ambil dukung ammar masuk dalam rumah.

Sempat aku mandikan dia sebab dia dah ehem masa tu, terus kejar ke Trauma dan Kecemasan, PPUM. Ammar tak meragam masa tu sebab dia terlalu ngantuk dan lepas minum susu terus tidur. Sampai di PPUM, doc. tanya keadaan ammar, nurse timbang berat, doc. suruh bawa untuk xray di tingkat 3 (kat Trauma masa tu tutup).



lepas doc. tengok hasil xray tu, alhamdulillah takde patah, retak pun tiada. Tak lama lepas tu dia dah aktif balik, aku je yang panik lebih. Botak Pak Itam, wife dia dan Isa datang jenguk di PPUM.


Malam:
Lewat petang Isa dan kawan-kawan dia datang beraya. Aku lega ammar xtake apa-apa dan esok aku bolehlah kerja dengan hati yang lapang.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...