Followers Remaja Purba

Monday, October 5, 2009

Open House - buat pertama kalinya

03 OKTOBER 2009 (Sabtu)

PAGI:
Hubby call minta tolong ambil di Shah Alam, baru balik dari outstation.

THARI/PTG:
Singgah di Tescon beli barang keperluan. Untuk menu petang ni, Isa datang bantu hubby masak. Aku pun tolong juga tapi tolong tengok jelah. Untuk sebelah petang aku khaskan utk member office, sebelah malam untuk warga TDBi.

Open house mula kul 4pm – 11.30pm
Antara yang hadir:
K.Rusmini, K.Yanz, K.Sue, K.Gja, K.Zie, En. Nizam dengan family masing-masing. Member hubby dari P.J pun ada yang singgah.


MENU:
- Bihun sup
- Nasi impit
- Rendang ayam
- Buah tembikai
- Air Ribena

menu ni ditukar saat-saat akhir.




time nak balik


Malam - antara jiran yang bertandang.


anak perempuanku memang peramah, segala jenis mainan dia keluarkan.

Lepas je tetamu terakhir balik, terus kemas par2t yang besar, esok takdelah teruk nak mengemasnya. Lega, makanan takde yang lebih takde yang kurang.


masing-masing dah keletihan


bunga api depan rumah


anak-anakku yang kepenatan


Malam tu juga kena hantar Isa balik sebab dia hal esoknya. Anyway thanx to you Isa.

2 comments:

Hidayah Bach said...

ternampak kat link box entry nih..

ter klik..

teringat mood raya..

hoho...

:)

aizamia3 said...

Hidayah Bach:
tak lama lagi.. sabar.. hikhikhik..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...