Followers Remaja Purba

Tuesday, October 13, 2009

Kisah pagi tadi

Ammar boleh dikatakan tiap-tiap pagi meragam sebab pagi-pagi dah kena bangun, kesian pulak aku tengok dia.

Pagi tadi dia taknak pakai pampers, pastu merajuk taknak pakai baju, sampailah ke office aku dia masih merajuk, menangis sampai nak keluar anak tekak aku rasa.


adik merajuk


Kakak pula bawa set mainan dia, sekarang dah boleh bawa sebab kat rumah pengasuh tinggal anak-anakku dan sorang anak asuhan pengasuh. Sebelum ni tak boleh sebab ramai, sekarang tak lagi.



Begitulah ragam anak-anakku dipagi hari. Mungkin diorang nak tunjuk pada hubby kerenah diorang pagi-pagi yang selalu mencabar kesabaran aku.

4 comments:

bungacahaya said...

Salammm...

Salam kenal di alam maya.

aizamia3 said...

yup... selamat berkenalan...

Don & Nor said...

mas ek ni??hihi...akak add ur blog ek.. keep in touch.

aizamia3 said...

ekekeke... a'ah ler kak 'datang'... ngeh3x... sy silent reader kat blog akak... tocey2...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...