Followers Remaja Purba

Monday, February 21, 2022

Go with the Flow


Kisah pagi tadi:
Hujan turun sangat lebat waktu aku bersiap untuk ke tempat kerja. Namun, yang buat aku risau, aku takut dak Kakak akan lambat sampai ke sekolah. Dah banyak kali anak aku lewat sampai ke sekolah gara-gara van sekolah berhadapan dengan masalah teknikal.

'Kakak, kalau nak ibu hantar kakak kena siap cepat'.
Hari ni dak Kakak ada ujian bertulis, aku tak nak dia serabut + tertekan kalau van sekolah lambat.

Alhamdulillah..
Anak aku selamat pergi ke sekolah, begitu juga dengan aku ke tempat kerja. Semua berjalan dengan baik dan urusan kami dipermudahkanNYA.


Tengahari tadi:
'Ibu, nak masak apa hari ni? Kakak malas nak masak apa-apa hari ni sebab penat sangat'.
'Takpe, tak payah masak, tunggu ibu balik baru ibu fikir nak masak apa. Kakak rehat je'.


Petang ni:
Rutin harian.. go with the flow.


Malam nanti:
Nak tidur awal, harapnyalah.

#RemajaPurba: ...

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...