Followers Remaja Purba

Tuesday, November 13, 2018

Ujian Electroencephalogram (EEG) di Makmal Neurology


Kisah pagi semalam..

Nasi Lemak di Jalan 222, Petaling Jaya


Alhamdulillah..
Urusan berkaitan Ujian Electroencephalogram (EEG) (alat untuk memeriksa gelombang otak) di Makmal Neurology at Hospital selamat dijalankan. Ujian yang dibuat dalam keadaan sedar dan juga dalam keadaan tidur tapi kali ni tak mampu pula aku nak tidur lena walhal pagi tadi sebelum sampai bukan main tersengguk-sengguk nak tidur. Sepanjang ujian berkaitan dijalankan, aku rasa merasa jugalah aku terlena walau hanya sekejap dan berkebetulan aku dalam keadaan tak sihat; batuk + selesema.


Hari ni..
Batuk makin ketara + perit tekak ni.. ingat semakin baik tapi terbalik pulak. Nak kata aku tak kawal pemakanan, tak jugak. Nak kata aku tak makan ubat.. errr.. part yang ni.. ok aku mengaku belum jumpa doktor lagi. Aku ingat hanya sekadar sakit biasa sebab biasanya sekejap sakitnya dan harapnya takde apa-apalah hendakNYA.

Mengadu pada en. Hubby.. kena bebel lagi ye ada..
'Siapa suruh pergi kerja. Sayang kerja dari nyawa sendiri!' Padu beb..

Spesis selagi larat kerja, selagi tu aku akan pergi kerja. Lagipun nak kejar dateline. Nampak tak alasan yang buat makin bertambah hangin en. Hubby  mendengarnya.


StatusHati: Hujan.. sejuk..


1 comment:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...