Followers Remaja Purba

Sunday, October 18, 2015

Aku sukakan ruang masa ini


Dalam kesunyian terasa ketenangannya..
Awal pagi ketika semua diuliti mimpi..
Aku masih di sini..
Bersandar ditepi pintu memerhati persekitaran..

Terasa satu kepuasan..
Aku sukakan ruang masa ini..
Jauh dari hiruk-pikuk yang menyesakkan jiwa..
Sempat berangan dalam jaga..
Dah macam pungguk rindukan bulan..

Rasa tenang..
Rasa damai..
Satu kepuasan..
Sebelum makin tersirat, aku noktahkan di sini..
Lain kali boleh berseloka lagi..


StatusHati: Ini bukan penamat atas apa yang terjadi..



3 comments:

  1. mendalam sungguh...sama2 bersyukur dgn apa yg kite ada sekarang...moga esok menjadi lebih baik dari hari ini... :)

    ReplyDelete
  2. Kadang2 dlm keadaan2 tertentu saya juga merindui masa lalu. Ketika itu hati berkata "jikalah masa dapat diundur ke belakang..."

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhh..kemain puitis.....!
    Jauh dr hruk pikuk?haiii..pergi bercuti ke?have a good day..May Allah bless ^^

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...