Followers Remaja Purba

Monday, June 16, 2014

Tewas di Presint 5, Putrajaya



Asyik dihidangkan dengan kisah yang 'happy ending'.. kali ni, sisi sebaliknya pula..


Semalam telah diadakan perlawanan ping pong di Presint 5, Putrajaya..
Peluang sebenarnya ada tapi semalam permainan aku dengan mudah dapat dipatahkan pihak lawan..

A bertanya: 'Kak.. akak kenapa..?'
B bertanya: 'Apsal kau main macam tu.. tak bersungguh-sungguh..'


Entahlah..
Perasaan agak terganggu sebab dari awal undian aku bertemu rakan sendiri.. bukan seperti yang aku harapkan akan bertemu dorang di peringkat seterusnya..
Takpelah.. bukan rezeki aku kali ni.. lagipun aku bukannya reti main.. ayat merendah diri..



Sebahagian kecil memori semalam..





psstt: Selamat kembali ke sekolah buat semua anak-anak yang bersekolah.. bertabahlah menghadapi kesesakan jalanraya..





13 comments:

Kakzakie Purvit said...

Sesekali kena rasa juga bila ada di bawah ye tak? Tak apalah..

Naik sekolah jln mesti jem balik kan.

Unknown said...

Wahhh...pandai main ping pong rupanya!!

Anum said...

x pe2

Afasz said...

kalah tu adat permainan..

slalu nk mula sekolah mmg jem. tp kadang2 keajaiban berlaku plak. tak jem..

Cik Asma BLuppy said...

wah.. hebaknya main pingpong. kite main netball je.

JR said...

Cerita Hindustan heronya selalu kalah di peringkat permulaan, lepas itu baru menang....

PetakBunga said...

wah ahli sukan rupanya..

Unknown said...

aktif betul akak bermain ya.. jeles..

Fazlina Ridzwan said...

psstttt...x g floria kaaa...kami yg warga putrajaya pon x sempat nak g lagi...thn nie berbayar, so pk 2, 3 kali gak laa nak g..hahaha..

Dr K said...

perrghhhh..takpe..cuba lagi...
yg ni peringkat apa?

asyifamustaffa said...

Adat bersukan...apa pun...kira hebat gak tu...sy pun x pandai main ping pong ni...huhuhu...

eelobor said...

dah lama la tak main ping-pong. kalau la kat opis saya ada meja ping-pong, boleh la jugak beriadah dengan kawan-kawan lepas waktu pejabat

norhidana said...

adat bertanding kan kak... ada kalah menangnyer... takpe lenkali kite cube lg mana tau menang besar

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...