Followers Remaja Purba

Saturday, June 7, 2014

Penerbangan Saudi Airlines dari Jeddah ke Kuala Lumpur









Penerbangan menaiki saudi Airlines SV 2798 dari Jeddah ke Kuala Lumpur dijangka tiba pada pukul 6.55 petang ini.
Moga selamat hendakNYA perjalanan pulang Abah, mak mertua, abang dan adik ipar hari ini..



psstt: my chef Hubby tak sabar nak jumpa maknya.. sabar ye bang.. tinggal beberapa jam je lagi sebelum kapal terbang mendarat..





4 comments:

Eray Majid said...

moga selamat sampai semuanya :D

cahayahidupku.blogspot.my said...

Semoga selamat smpi abah Dan mak mertua tu.. dah rindu sgt lah en suami tu ;)

uncle gedek said...

mesti banyak dapat tasbih ni...

:)

Cik Rose said...

semoga semuanya selamat ..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...