Followers Remaja Purba

Thursday, February 27, 2014

Menghitung hari.. jangan kata pengantin, mak budak ni pun turut teruja..


  • Kemain excited lak.. orang lain nak naik pelamin, mak budak yang over dalam diam.. adeh..
  • Apa-apapun sekadar nak maklumkan..
  • Mak Budak a.k.a Remaja Purba tidak dapat bersiaran bermula petang esok sehingga hari Selasa depan bagi memberi laluan kenduri kahwin adik hubby di kampung..
  • Mak Budak akan turut sama menyibukkan diri..dak Nuha tak terkecuali..
  • dak Kakak dengan dak Adik usah ditanya.. sibuk dengan sepupu-sepapat doranglah nanti..
  • Hubby akan mengepalai menyediakan hidangan makan beradab.. QC --> salah seorangnya adalah aku.. kemain lagi.. ni belum sempat pengantin makan, QC kat daput kenyang dulu..
  • Hidangan untuk tetamu akan dibuat secara bergotong-royong..
  • Manakala persiapan majlis dilakukan oleh Andaman Sirih Persona..
  • Moga majlis tersebut berjalan dengan lancar hendakNYA..



psstt: Itulah serba-sedikit gambaran untuk majlis hari Ahad ni nanti..





16 comments:

Anum said...

amin

Dr K said...

selamat ber-rewang!

amirah said...

moga semuanya berjalan lancar ye ai..

Unknown said...

kalau majlis kahwin org2 terdekat ni mmg excited kak... baca entry akak.. sya pun rasa xcited sama.. hehehe

Anonymous said...

moga semuanyer berjalan lancar & dipermudahkan yer

tasekM said...

selamat berpenat-penatan.

makchaq said...

Selalu orang dapur berebut makan lebihan lauk pengantin... ini kali pengantin pulak makan lebih lauk QC... malang la pengantin ni....he he

PetakBunga said...

teringin nak bergambar kat pelamin smbil pose laki bini

Kakzakie Purvit said...

Tiga hari sengseng lenganlah nampak gayanya. Jgn sampai Nuha terabai...

Kniedaz said...

dah abis kenduri, buh gambar ek..

logorithm said...

QC itu memang sangat penting. Hehe...

Kamsiah yusoff said...

selamat menerima biras...

Umm AA said...

semoga semuanya berjalan lancar..kemain seronok lg kan..:)

norhasnizakhalid said...

semoga majlis tersebut berjalan lancar ye..

Puan Kutu said...

biasalah tu,pengantin mstilg lbih excited cuma tak tunjuk..selamat bercuti n semoga majlis meriah..

Pha Is said...

pergh.. siap ada QC.. hahaha..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...