Followers Remaja Purba

Friday, October 11, 2013

Perlawanan Ping Pong di Putrajaya




Ahad lepas aku dan beberapa rakan pejabat terlibat dengan perlawanan ni di presint 5, Putrajaya


Wakil  kategori wanita..


Aku ingatkan ramai..


Rupa-rupanya takde wakil pemain wanita selain dari kami..


Ke dorang fokus perlawanan untuk pemain lelaki je..






Tahniah.. walaupun hanya dapat tempat ke empat..


Mak budak.. wakil penerima hadiah untuk pemenang kategori wanita..
Dah tau dah.. hadiah dah memang dalam tangan.. kihkihkih..



Lepas habis perlawanan.. sementara menunggu pemandu datang amik..





psstt: Apa-apapun.. Tahniah buat kita semua..






16 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

asyifa mustaffa said...

x reti main ping pong...!

Ibu Lala said...

Tahniah. Rajin join ek.

alin said...

hebat!

faraherda.razalan said...

Aktif jgk aktiviti gomen eh? Mcm best je...

Ema Johari said...

kiranya menang tanpa bertandinglah yer..hehehe..anyway, tahniah...tak reti main pingpong...kecik sangat

aTieYusof Family said...

Dah lama tak main ping pong ni..klu dulu sllu juga main..Tahniah pd yg menang...:)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

hebat-hebat semua ni main pingpong.

QueeN TerataI said...

wah.. mst terer main ping pong ni..

Kesuma Angsana said...

amboi tahniah, KA pun suka men ping pong ni selain badminton hehehe

Zawiah said...

tahniah ! pandai tengok jer ...

Zul Fattah said...

kompem2 r memang kak.. xde wakil popuan yg lain.. hehe

pha is said...

dulu pha is pnah jadi pengarah projek karnival sukan utk budak farmasi.. mmg utk pingpong wanita, yg masuk bertanding cuma 2 org je.. so, dua2 konfom dapat hadiah.. hehe
mmg x ramai kot perempuan yg main pingpong..

eira eixora said...

best tak main? saya tak pandai main ping pong

Hidayah said...

ha..actually nih dayah ada baca hari tu.. dayah komen kat fb ingat ai ada kat putrajaya lagi.. nak jumpa la konon :P hehe..

amirah said...

aktifnya ai...bagus bagus..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...