Followers Remaja Purba

Thursday, October 3, 2013

Ragam nak berdukung..




Ragam nak berdukung..


  • Malam tadi dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha kupaksa tidur awal.. sebab aku ada kerja nak kena siapkan..
  • Lebih-lebih lagi kalau dak Nuha tak tidur, lagilah payah nak hadap lappy siapkan kerja..
  • Bila 3 beradik ni dah tidur, mudah kerja aku..
  • Tapi..
  • Bila babah dorang balik, boleh pulak dak Nuha bangun.. kuat betul aura babah dia.. ---> sampaikan anak boleh tersedar dari tidur.
  • Sudahnya jadi macam dalam gambar tu lah dak Nuha..
  • Bergantung dah macam anak panda pulak aku tengok..
  • Kaki siap kepit taknak lepas tu yang tak menahan tengok..
  • Aku nak buat kerja pun tak boleh..



psstt: Walaupun hubby penat, tapi dilayannya jugak soalan aku pasal situasi tempat beliau sekarang..





19 comments:

Zul Fattah said...

haha, dak Nuha ni, yg power.. boleh tahu je abah dia balik bila.

Nurzakiah Hanum said...

ala cianya dia

Abil Fikri Ahmad said...

Tersenyum saya tgk gelagat Nuha gitu..Dah besar nanti tunjukkan pic ni pada dia..

adrianna syaz said...

Bleh melekat kat kaki cmtu.hehe

ummiross said...

Alolo..kesian pulak tengok,mata masih nampak mengantuk tu, tapi dah berpaut kemas kat kaki, hehe..

mama leen said...

alolo cian.. manja abah ye

amirah said...

hahaha..comelll je si nuha ni. tapi arissa pun sama ai..sume nak berkepittt. masak pun sebelah tgn akhirnya

Kakzakie said...

Kan best dapat dukung budak montel ni... kalau kakak cepat aje hulur tangan gomol puas-puas:)

Rosniena said...

sama mcm twins..sorang nk dukung..dedua sekali nak brdukung..mau patah pinggang sekali 2 orang nk dukung.

ummuaidan said...

heheh..comey anak panda nak dokong..mmg betul bila anak tak tido, susah btul nak buat kerja..

Kesuma Angsana said...

hehehe meh sini KA dukungkan !

lizz said...

ololo nak dukun yer...muka sedih pun comel ni..acaner....

Daddy Ziyyad said...

hahahahaha..Tgk gambar tu teringat babak "nyonya Mansur dalam filem Ibu Mertuaku"..part dia pegang kaki P.Ramlee !

makchaq said...

Klu kena dukung dak nuha lama2 penat tu... bolat...
Lan dah keje tempat lain pulak ke? dah tak niaga dah?

Suria Lekatlekitgurl said...

ikat je macam orang myamar buat tu.. ikat dekat kain kat badan.. kekekeke

Dr Singa said...

berapa kilo tu!!!

QueeN TerataI said...

dia nk manja2 la tue..

pha is said...

ada ikatan kuat disitu.. hehehe

hainom OKje said...

Lama dah tak kena paut dengan budak kecik cenggitu...dulu selalu! haha...nampak sangat dah tua!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...