Followers Remaja Purba

Friday, October 4, 2013

Mentari Pagi..




Matahari naik cantik pagi semalam.. ditambah dengan kesesakan jalanraya..
tapi kecantikan tu terhalang dek berdebunya cermin cik putihku itu..




psstt: Syukur kepadaNYA kerana masih diberi peluang menikmati keindahan ciptaanNYA..



20 comments:

Kakcik said...

Sekarang musim hujan petang...

pagi2 memang suka tengok matahari yang cerah. :)

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi

amirah said...

memang sgt indah tp malangnya saya jarang2 jumpa matahari.. : (

adrianna syaz said...

Singgah pagi le blog aizamia

asyifa mustaffa said...

ahamdulillah....masih dpt juga benafas hri ni...:-pagi cuaca cntik...tp ptng hujan....

❤Kamsiah❤ said...

bersyukur masih diberi peluang melihat indahnya matahari terbit dan terbenam..

JunAina said...

Tengok matahari naik memang mendamaikan...

diana said...

Esok kena cuci kereta la nampaknya..heheh

Zuraidah Butang said...

nampak mcam jem jek...hehe

mama maman aka yana said...

alhamdulillah masih bernafas utk menghadapi urusan didunia yg tak pernah abis.. kiki

faraherda.razalan said...

Duduk KL ni, klu cuci kete pun esok lusa berdebu gak, kan? Hehehehe!

aizamia3 said...

Zuraidah Butang:
Federal Highway setiap hari cenggitu.. sentiasa sesak.. ;)


faraherda.razalan:
berdebu sebab habuk2 dari tapak pembinaan perumahan area rumah saya..

Al Kisah said...

kena cuci kereta dulu nie..

Crew Fathi said...

Salam jumaat.. =)

QueeN TerataI said...

dh berapa lama cik putih x mandi? hehehe

ummuaidan said...

masih lawa pemandangan tuh wpun cermin berdebu

Zul Fattah said...

bersyukur dgn nikmat Allah, pasti dan pasti Allah akan tambahkan nikmat tersebut.. smoga d permudahkan urusan kak..

pha is said...

cahaya menembusi awan
menyuluhi kegelapan
mentari terbit pagi
lalu siang datang kembali

(lagu nasyid masa kat skolah dulu)

hainom OKje said...

Walaupun berdebus tapi cahaya tetap nampak kuning dan cantik....redho ajelah hehe walaupun keta tak mandi semalam...

Dr Singa said...

tu lah...
bengun lambat lah semalam..
kalau tak saya dah hangkut segala kamera ke tepi tasik!!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...