Followers Remaja Purba

Thursday, October 6, 2011

Jom ikut aku jalan-jalan..

Hari ni aku nak jalan-jalan singgah kat rumah korang..

Tak payah susah-susah masak ye.. Aku bukannya boleh makan pun..



Tapi..
Dalam tak lalu tu, 2 keping lempeng a.k.a pancake aku berjaya habiskan bersulamkan segelas Teh O Panas..



psstt: Moga hari ni indah berbunga-bungalah hendakNYA..

39 comments:

Anum said...

hari indah bunga2 ya

bujal X said...

tak pepasal saya ngidam lempeng nak cecah dengan sambal~keh keh~~

~ yus ~ said...

hehe..kalau2 jalan2 maya mmg tak boleh makan di rumah orang tu, tapi makan di tempat sendiri jelah kan..:)

Prince Halilintar said...

nak sikit lempeng dan teh o tue...

aizamia3 said...

Anum:
moga cerialah hendakNYA sepanjang hari ni.. ;)


bujal X:
alah.. dah habis dah lempeng tadi.. tapi ai cicah dengan gula sebab dari dulu kalau time preggy mesti nak makan dengan gula..

aizamia3 said...

~ yus ~:
hikhikhik.. itu je yang larat.. kalau nak jalan betul2 memang tak terdaya rasanya.. cepat letih..



Prince Halilintar:
Lempeng tu ai beli kat cafe pagi tadi.. Teh O Panas tu ai bolehler buatkan.. kihkihkih.. ;)

Fitri Senin said...

mari jalan2 bersama

NM02 said...

mari le... makanan takde, asam siam ade. mahukah?

Oh Oeya said...

Berbunga-bungalah hari mu aizamia3, Amin.

Rumah kita sedia terima kunjungan.. jemput datang.. heheh..

abghani said...

i like lempeng

QueeN TerataI said...

i pun ngah jalan2 ni.. ;) jgn lupa singgah lalu pun xpe kat rumah i tu yer.. :)

Fara said...

Sama mcm bujal. Tetibe je nak mkn lempeng cecah sambal!

Aku Ibu Muda said...

baru je mkn lempeng weekend lepas

suami buatkan

cecah sambal hitam...perghhh...terbaek!

balik ni nk request lg lahhh...hihii

PinKy MoMMa said...

wahh selera omputih makan pancake dan tea hehe..meh jalan meh..larat tak tuuu? ;)

pena rozie said...

Lempeng.. sedap3...

Nini Hartini said...

meh datang muar kak. tini masakkan special utk akak. hehe

aizamia3 said...

Fitri Senin:
ada kawan.. ;) i like..

aizamia3 said...

NM02:
nak nak.. ;)
terliur dah ni..



Oh Oeya:
jap ek.. bagi ai lunch dulu.. peh tu ai g sana..



abghani:
ai makan lempeng tadi sebab teringin.. hikhikhik..

aizamia3 said...

QueeN TerataI:
oh.. mesti.. ai pasti singgah.. ;)

aizamia3 said...

Fara:
memang betul sedap.. tapi tekak hanya nak terima dengan gula..

aizamia3 said...

Aku Ibu Muda:
oh.. macam best.. ;)

aizamia3 said...

PinKy MoMMa:
hikhikhik.. selera melayu.. lempeng.. ;)

setakat ni larat lagi.. ;)

aizamia3 said...

pena rozie:
kalau makan panas2.. lagi best.. ;)

aizamia3 said...

Nini Hartini:
oh dik.. kalau akak larat, boleh aje ajak en. suami balik sana.. tapi nak jalan sedepa ni pun akak dah mengah.. huhuhu..

Juno said...

lempeng cicah susu pekat.

AUUMM.

aizamia3 said...

Juno:
tak pernah try lagi.. cukuplah dengan gula.. itupun dah cukup manis.. ;)

azam said...

meh la jalan ke rumah

THE LEKAT LEKIT STORY said...

jemputla kerumah melekit saya.. :D

Kancil 8349 said...

lama sudah kancil ndak makan pancake

Namee Roslan said...

wah wah..sedapnya akan makan. hehe. tapau sikit meh .

azieazah said...

Nak jalan-jalan tu jangan lupa bawa bekal mangkuk tingkat. Sampai kat laman rumah saya, tinggalkan 1 mangkuk penkek dengan kari ayam! ok? hehe

Niena Pengembara Ilahi said...

air ksoong ckup ar hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

air ksoong ckup ar hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

air ksoong ckup ar hehehe

Gen2Merah said...

saya tertunggu2 aizamia3 datang bertandang rumah saya dari semalam ni tau... hehehe.. penat saya masak dan sediakan minum segala tu.. ekekeke..

datang lah lagi yaa.. makan2 makanan semalam tu.. ehe

aizamia3 said...

azam:
akan singgah lagi dan lagi dan lagi.. ;)


THE LEKAT LEKIT STORY:
nak tengok perkembangan baby.. ;)


Kancil 8349:
tak dapat pancake dapat lempeng pun ok..;)

aizamia3 said...

Namee Roslan:
tunggu Khamis depan ek dik.. ;)


azieazah:
kalau lempeng tu sanggup ler bawakkan tapi kalau kari.. huhuhu.. takleh bau..

aizamia3 said...

Niena Pengembara Ilahi:
air pun ok.. nak makan tak lalu..


Gen2Merah:
kalau dekat.. confirm ai datang dengan family.. hikhikhik..

risa said...

memula pregnant pon akak turun tak naik2 yang...tak lalu makan dan tak boleh makan...tp akak takdelah muntah2..kali ni memang teruk sikit beberpa kali masuk wad samapi seminggu..huhuhu lagi2 sekrng akak kena gdm stage 3 yang...memang kena kawal makan kena cucuk lagik..emmmm takpelah kan demi sikecik...sama2 lah kite jaga ye:)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...