Followers Remaja Purba

Thursday, June 17, 2021

PdPR bermula pada 14 Jun 2021 hingga 28 Julai 2021


Sambungan dari SINI..

14 Jun 2021 (Isnin)
Perlawanan bolasepak pukul tiga pagi menyaksikan kemenangan kepada pasukan Netherlands. Kenduri gol korang ye.

MakBudak, kau tengok ke?
Macam aku bagitahu, bola yang tengok aku tidur, bukan aku yang tengok perlawanan bola tu.

Hasil kerjasama yang diberikan.. lima gol terhasil.
Netherlands vs Ukraine
(3 - 2)


Tarikh ini juga bermula kembali sesi Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) dan akan bersambung selama 25 hari sehingga 16 Julai 2021 nanti. Juga fasa kedua penutupan penuh sektor sosial dan ekonomi (total lockdown) di seluruh negara sehingga 28 Jun 2021.

Degil yang satu tu..

Nampak dah di situ..
Jawatan pengetua, guru besar, cikgu disiplin dan guru kelas serta makcik kantin kembali padaku. 

Hanya jawatan guru kaunseling je en. Hubby tak bagi aku mohon sebab beliau risau bukan setakat anak² muridku, silap² dengan beliau sekali akan stress bila kena 'kaunseling' denganku.

15 Jun 2021 (Selasa)
Rasa dah mula tak sedap badan gara-gara tak cukup tidur, tak cukup rehat. Rasa 'dunia berputar' bila tiap kali aku bangun dari tidur.

16 Jun 2021 (Rabu)
-off record

17 Jun 2021 (Khamis)
Akhirnya aku berjaya mendapat pelepasan untuk hadir ke tempat kerja. Walau sekejap tapi merasalah tengok 'dunia luar'. Itupun ditemani oleh en. Hubby dek kerana aku masih belum baik dari 'dunia berputar'ku ini.

#RemajaPurba: #PdPR2021 dan #TotakLockdown.

4 comments:

  1. salams jumaat aiza....kak mieja datang :) hehheheh lama betul tk berjalan2 kat blog

    ReplyDelete
  2. Banyaknya jawatan...!

    Tukang kebun jangan lupa!

    ReplyDelete
  3. maka kita berPKP lagilah ..jaga diri jaga sop

    ReplyDelete
  4. samalah kita..Semua jawatan milik kita :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...