Followers Remaja Purba

Thursday, May 2, 2019

Habis pecah seperti kaca berderai


Menggigil badan aku pagi tadi dek kerana terlewat bangun, kelam sekejap dunia aku rasakan. Sudahlah hari ni first day in my life bertugas di tempat baru. Segala perancangan habis pecah seperti kaca berderai jatuh di meja hiasan.

Sudah menjadi kebiasaan aku untuk sampai awal di tempat kerja untuk mengelak dari tersangkut dalam kesesakan jalan raya. Tahap adrenalin aku meningkat lebih dari biasa pagi tadi seiring dengan lajunya pemanduan aku, takde dah nak bersantai  memandu sambil dengar Korean Song..

Alhamdulillah perjalanan dipermudahkanNYA dan kini perlu berhadapan dan memulakan tugas di tempat baru. Suasana baru, rakan kerja baru, tugasan baru... dipendekkan cerita semua barulah di tanah jajahan baru ini. 

Segala kenangan akan terpahat kemas dalam lipatan memori. Oklah.. aku offline sekejap, akan mengambil masa untuk online kembali di sini.

StatusHati: Bukan bermaksud untuk berkongsi, sekadar luahan rasa di sini.. 

2 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...