Followers Remaja Purba

Thursday, November 2, 2017

Disebalik Karnival Sukan KPT


Latihan di saat-saat akhir..
Mencari keserasian walau sebenarnya hampir setiap hari team aku melayan ping pong, cuma bukanlah bersungguh-sungguh berlatih. Sekadar menggunakan masa rehat yang ada.

Sempatlah kami berlatih untuk dua jam sebelum beraksi pada keesokan harinya. Alhamdulillah, team aku menyokong antara satu sama lain demi mencari keserasian bersama.


Secret place..


Kisah pada 14 Oktober 2017 yang lepas:
Bertempat di Xiamen University Malaysia, Sepang telah diadakan beberapa perlawanan sempena Karnival Sukan KPT dan salah satu darinya adalah acara kegemaran aku - ping pong.


Team KPT

Wakil KPT..


Serupa nak menari pulak aku tengok aksi ni..


#GayaKenaAda
#PerasanSlim
#Xiamen


Tahniah buat team aku - menang tempat ketiga.




StatusHati: Ping pong dan aku berpisah tiada..





4 comments:

  1. Assalam, Aiza keje mane eh, kite kt KPT presint 5, boleh la bebila nnt jumpe kan..kan... tringin gak nak jumpe Aiza, wawww terror la main pingpong...

    ReplyDelete
  2. Wah, hebat ni! Kaki pingpong rupanya. Tapi kalau tak silap, Aiza memang aktif bersukankan? Kira baguslah tu aktif.

    Aiza and the gang satu team tu dua-dua kidal yerk? Kalau ya, samalah kita yerk!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...