Followers Remaja Purba

Tuesday, March 10, 2015

Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) again..


Akhirnya..
Menyerah diri juga aku di hospital bagi mendapatkan rawatan..
Kecederaan pinggang yang tiada kesudahan..
Lama dulu.. aku kena.. zaman sekolah aktif bersukan..
Hubby cakap faktor usia..
ops.. abang.. ai muda lagi ok.. Remaja Purba..
Eleh.. sakit sana, sakit sini..
Bukan apa abang.. tu lebih kepada nak bermanja dengan abang..

Rasa sakit ni..
Waktu nak jumpa doctor hilang terus sakit..
Dekat rumah bukan main lagi meragam tak hagak pinggang ni..

11 comments:

Tie HT said...

alhamdulillah dah okay kan

Anum said...

assalamualaikum

Izwa Kamaruddin said...

take care kak..

babYpose said...

semoga cepat sembuh dear. take care.

Kira Sakura said...

kak kira dlu pun pernah jatuh masa kt PLKN effect dia masa lepas bersalin aritu. sakit dia takleh nak cerita. bidan tu urut smpi bunyi2 tulang nguuuu sebab dah lama kan

jaga diri tau kak

Aziela said...

Cerita jer dgn doktor tu. Mungkin diaboleh buat check up detail.

Dr K said...

Syafakillah...

PS: Malam tadi saya dahgi makan kat 1894 tu..mmg sedap!!! Harga berbaloi!

Cho Zila said...

ha... ha.. tang bila jumpa doktor baik balik tu cam akak jer...
anyway camner resultnyer...

Pinangso Loro said...

masuk angin tu agaknya... nak kena selalu berurut...

norhidana said...

dhtu naper jd sakit gitu kak? dh tau apa kah sbb nyer ke

Suria Amanda said...

slip disc ke?moga takde apa yang memudaratkan...

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...