Followers Remaja Purba

Friday, February 11, 2011

Percubaan dihujung minggu

Saje nak share...

Novel ni bukan aku punya tapi aku pinjam dari library office aku. Novel terbaru, kira aku orang pertama yang 'sambar' dulu buku ni. Memandangkan buku ni baru dibeli oleh pihak library office, jadi dengan murah hatinya weekend ni aku akan balut novel-novel ini. Jadi tunggu jelah apa kesudahannya.






UPDATE:
Tak payah tunggu weekend, sampai rumah dengan semangat yang berkobar-kobar terus balut buku ni walaupun hanya kepunyaan library office ku. Tapi dapat balut satu jelah.


No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...