Followers Remaja Purba

Tuesday, July 20, 2010

Zoo Melaka

18 Julai 2010 (Ahad)

Kali kedua aku sampai di sini. Dulu masa mengandungkan kakak Irah.

Pemandangan dari sudut hp ku.


7.30 am kami dah sampai depan sekolah kakak Irah.


Hampir sampai ke destinasi.


Sementara cikgu-cikgu uruskan diorang, aku dah masuk menjelajah ke dalam.


Harga tiket - dewasa.


Pemandangan dalam ZOO Melaka.


Redup belum hujan.


Seronok tengok kakak Irah bersama kawan-kawan.


Gajah dan anak buaya tembaga.


Begitulah pengalaman berjalan kaki di dalam Zoo Melaka sambil melayan kerenah ammar, yg penat - hubby sebab kena dukung dia.



Di rumah PakNgah aku di Pulau Sebang:


buah sentul.

Aku tengok buah ni banyak dah masak kat atas pokok, jadi aku ambil sikit bawa balik Meru. Dah lama tak makan buah ni sebenarnya tu yang teringin. Kitorang selamat sampai rumah dekat pukul 11 pm.

2 comments:

Hidayah Bach said...

daripada tahun lepas ingat nak gi zoo melaka.

tgk ada nite safari kan?

entah bila ada kesempatan...

encik hitam keris emas kita asyik bz je..

aizamia3 said...

Hidayah Bach:
akak pun tak pergi lagi waktu malam.. teringin gak.. balik kampung takdan nak pergi pun.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...