Followers Remaja Purba

Friday, July 16, 2010

weekend ni

Sepatutnya macam biasa aku balik tapi hari ni hubby guna kereta dan lewat skit jadi ni yang layan blog sekejap.


Plan di hujung minggu ni:

Sekolah tadika anakku akan buat lawatan sambil belajar ke Zoo Melaka, InsyaAllah pagi Ahad ni kakak Irah akan turut serta (hari-hari asyik tanya bila boleh pergi Zoo), tahun lepas Zoo Negara. Sambil tu nanti bolehlah aku jenguk-jenguk kampung.


Moga perjalanan pergi dan balik selamat. Kalau tak sress nanti aku update blog.


Nota:
Kepada bos-bos kecikku, sekadar nak bagitahu, Isnin saya cuti lega sekejap tiada gangguan dan sekian, saya suka.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...