Followers Remaja Purba

Friday, January 13, 2017

Gara-gara writer's Block


Draft untuk entry blog ada banyak tapi hanya kerana aku tak tahu nak mulakan dengan susunan ayat yang bagaimana itu yang terperam lama dalam draft. Entah bila akan ku publish kan atau mungkin ia akan kekal di dalam draft..

Gara-gara writer's Block, baru-baru ni aku ada minta idea dari chef Hubby untuk dijadikan entry blog dan ini jawapan dari beliau..

'Abang.. bagilah satu tajuk..'
Biasanya kalau berlaku writer's block, aku akan minta dari geng di tempat kerja bagi satu tajuk atau topik dan aku akan kembangkan dalam blog.

'Tajuk..' Jawab chef Hubby.
'Ye.. tajuk tapi abang bagilah satu tajuk..'
'Yelah.. tajuklah maksud abang..' Aku ingat chef Hubby nak main-mainkan aku. Rupanya memang itu jawapan yang diberi oleh beliau.

Dan aku..?
Awalnya rasa geram jugak tapi entah kenapa laju pulak jemari ni menaip di sini hanya disebabkan 'tajuk' yang diberikan oleh chef Hubby..

Terima kasihlah abang.. walau entah apa-apa yang aku merapu ni tapi siap juga satu entry.. thank you so much lah..


StatusHati: Sesekali masih lagi terasa macam nak pengsan seperti di SINI..


2 comments:

  1. dh mintak dia dh bg buat2 tak paham lak heheheh

    ReplyDelete
  2. samaaaa lahhh banyak benda nak cerita tapi nak mulakan tu ya ampun sedar² seminggu habis gitu je..entry apa pun takde...hahaha

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...