Followers Remaja Purba

Friday, October 31, 2014

Sentap ibu tau..



"Baby.. baby.."
Sebut dak Nuha sambil usap perut aku..


Taulah kebelakangan ni ibu langgar pantang tak diet..
Sentap ibu tau.. huhuhu...



psstt: Mencari mood untuk bermanja.. kihkihkih..




12 comments:

Anum said...

la ye ke

Kakzakie Purvit said...

Hihi... kalau betul pun apalah salahnya. Nuha dah tahu nak ada adik tu:)

Dhea Ahmad said...

tersenyum saya baca.... macam2 gelagat anak kecil nih kan...kdg luar jangkaan kita... apapun salam kenal


DIY Karpet & Langsir Guna Tali

Kamsiah yusoff said...

hehe...ok la tu anak yg cakap mcm tu...lbh sentap kalau org luar yg bertanya...dah berapa bulan..bila due..:)

Gee Lion said...

lawak tul dak nuha..
aaminn.. doa tu.. doa.. haha.. ^_^

amirah said...

ai...nuha tanya takpe sebab nuha dak comelll...kalo orang lain tanya yg sentap..huhu

Ibu Lala said...

Ha ha ha. Ok la tu. Bg semangat.

Cikwa said...

same laa kita pun..jangan aje ternampak kita duduk then terserlah la sparepart2 tu sume..mula la tanye ada adik ke dlm perut nih??..iskhh..

btw salam perkenalan dari saya ;)

Fazlina Ridzwan said...

ok, dak nuha dah mtk adik tu...ape laie, on laaa...bleh saing dgn i...kekeke..

dear anies said...

ekekekekeke senyum2 sy bc

FazzNeo said...

Ini lawak...

Pandai laa Nuha perli... ha ha ha..

intanfirdaus247 said...

hahah..nuha nak adik tu..hehe

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...