Followers Remaja Purba

Thursday, August 14, 2014

Teralih sedikit perhatian..



Kebelakangan ni ada sedikit gangguan hingga teralih sedikit perhatian aku terhadap blog mak budak ni.. hinggakan aku tak dapat nak update blog mengikut acuan aku..
Bila dah taip.. ---> aku delete..
Bila dah siap.. ---> aku simpan sebagai draft..
Tapi aku cuba untuk update dan juga singgah ke teratak kengkawan..
Mana yang singgah blog aku tapi aku tak sempat singgah tu, bukan sebab aku sombong.. tapi sebab keadaan yang kurang mengizinkan..


Moga blog mak budak terus ceria tanpa gangguan sampai nak kena buat gencatan jemari.. kihkihkih..




psstt: Tiada manusia yang akan gembira sepanjang masa.. tetapi ia bukanlah alasan untuk hidup sengsara..



18 comments:

  1. semoga semangat mak budak masuk balik dalam diri.. jgn gusar2.. lets chillex.. :D

    ReplyDelete
  2. Begitulah kehidupan usah kata blog. Tapi realitinya begitulah tak akan ada yg semuanya berjalan smooth sentiasa..

    ReplyDelete
  3. Sama la...yg draftnya mnuggu giliran...

    ReplyDelete
  4. gangguan tu perkara biasa..
    cuma ye lah, harap gangguan tu bersifat sementara..sayang kalau blog yg kita tatang, berkubur..hihihih

    ReplyDelete
  5. Saya pun mood kadang OK kadang tak.. kadang dok perhatilah blog tu smpai lebam..tapi menaip nya idak..huhu..

    ReplyDelete
  6. hehhehe tak settle lagi gencatan jari ...lawak je ayat tu heheeh suke plak lieya dok sebut.....

    ReplyDelete
  7. biasa la tu ai...rasanya dpt update sebulan sekali pun dah cukup baik..-- saya la tu..hihi

    ReplyDelete
  8. ada masa mmg camtu, bila dah takde mood tu saya senang je, entry copy paste la jawabnya..hi hi

    ReplyDelete
  9. sama gak.. draft bnyk..tp bnyk bnda x leh share..

    ReplyDelete
  10. amirah update la kerap sikit akak nak baca :)
    kekadang lagi suka baca entry kawan2 dari update blog sendiri hehe :)

    ReplyDelete
  11. biasa la kak.. mood raya masih menebal ni..

    ReplyDelete
  12. Blogwalked!

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Samalah kita, saya pun kadang2 macam tu jugak. Cuma saya cuba pastikan dalam sehari kalau boleh buat satu entri, kalau tak dapat setidak-tidaknya pun 2-3 hari sekali....

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...