Followers Remaja Purba

Monday, August 23, 2010

adik sakit mata & serak suara

Kakak Irah baru baik demam, ni adik pulak kena sakit mata sejak minggu lepas.

Bawa jumpa doctor, doc. bagitau kena jangkitan kuman, bagi ubat yang berkaitan, tapi pagi tadi aku tengok mata dia masih ada tahi mata lagi, setakat ni mata dia takdelah merah cuma tahi mata tu banyak time dia bangun tidur, risau aku.

Itu satu, kedua, bila kat rumah, time gaduh dengan kakak Irah, dia banyak menjerit sampai suara jadi serak, yang kakak tak nak mengalah, sama.

Tadi aku call pengasuh bagitau petang nanti aku ambil kakak je, aku cadang nak tinggalkan dia untuk sehari ni, bagi tekak dia ok sikit takdelah serak suara dia tapiiiiiiii boleh ke?



Jawapan aku: kat mulut je cakap nak tinggalkan tapi dalam hati.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...