Followers Remaja Purba

Monday, May 31, 2010

Pulau Mutiara

28 – 29 MEI 2010 (Jumaat & Sabtu)

Aku ke Pulau Pinang tumpang ‘143’ hubby, kali ni aku memang nak ikut. Sementara tunggu hubby settle urusan di tempat kerja dia, aku dengan anak-anak bertunggu-tangga di rumah mak aku. Time hubby suruh aku datang kat tempat kerja dia, enjin kereta tak mahu hidup pula dan nasib baiklah keretaku terletak elok depan rumah mak.

Memandangkan perasaan membuak-buak nak ikut temankan hubby, terpaksalah hubby minta botak pak itam datang tolong tengokkan kereta, confirm tak boleh buat apa-apa. Botak Pak Itam yang tolong hantarkan aku dan anak-anak ke 143.


Pagi:

Laluan terowong menuju ke utara.


adik yang teruja nak ambil gambar


Member aku bagitahu celebrate Wesak sampai ke Penang, hahaha.Ni nak jalan rayalah ni. Lepas settle urusan di Penang, cadang nak singgah makan pasembor tapi tersilap jalan terus menuju ke laluan jambatan Pulau Pinang balik KL.



perjalanan balik.


Lewat malam, hubby dengan along pergi ambil kereta kat rumah mak. Aku dengan anak-anak dah lena+nyenyak tidur keletihan.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...