Followers Remaja Purba

Saturday, April 17, 2010

game FUTSAL

Pagi tadi berlangsungnya game futsal antara kumpulan di tempat kerja aku. Kira berbaloi sebab team aku menang - SPONGEBOB menang (wakil perempuan).

gambar akan diupload kemudian.


Baca:
Aku seronok dapat main kali ni sebab kali pertama dulu aku tengah sarat, kali kedua aku dalam pantang dan yang ini akhirnya dan terima kasih kepada pengasuh sebab sanggup jaga anak-anak aku dihujung minggu.

Baca juga:
Pancit de takde stamina main, dengan berat badan dah bertambah.


Akhir skali, maklumat terkini: team lelaki turut menang.

TAHNIAH UNTUK KITA SEMUA - SPONGEBOB.


========================================================================


TERKINI:

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...