Thursday, October 3, 2013

Tempias dunia masakan Hubby


  • Sejak hubby sibuk dengan dunia masakan beliau, aku pun turut terkena tempiasnya..
  • Bukan tempias nak masak tapi perut asyik lapar nak makan..
  • La ni hubby komen aku dah kembang..
  • Camane tak kembang.. hubby masak sodap.. ditambah pulak dak Kakak mesti nak makan nasi lepas balik sekolah..
  • Aku..? takkan tengok je.. mestilah join sekali..
  • Sudahnya.. kembang membanglah aku..
  • Sekarang.. aku cepat penat.. macam tak larat nak bawak badan sendiri..
  • Tu belum lagi nak kendong dukung dak Nuha..
  • Ish.. tak boleh jadi ni.. kena turunkan balik berat badan..



psstt: Moga hubby berjaya dengan dunia masakan terkini beliau.. jangan gabra, rileks je.. enjoy your moment..



Tuesday, October 1, 2013

Minum petang di rumah 'atok'..



  • Memandangkan semalam aku cuti.. makanya dak Adik merengek ajak keluar..
  • Lepas urusan hubby selesai, petang semalam kami terus ke rumah 'atok'.. 
  • Inipun atas permintaan dak Adik.. sebab aku tak bagi dia main kat luar rumah.. dahlah panas.. confirm rentung..
  • Seronoklah dia dapat apa yang diinginkan..


dak Adik dengan cheezy wedgesnya..
Ni kalau dak Kakak ada.. confirm berebut..


dak Nuha pulak senyap bila dah dapat drumstick..
Kalau tak, rumah 'atok' tu macam dia yang punya..


Suka dengan aksi ni..



Aku dah biasa, lepas makan susun setempat.. senang pekerja 'atok' nak kemaskan..




psstt: Alhamdulillah.. hubby dapat sesuatu yang melegakan hati aku..




Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...