Followers Remaja Purba

Thursday, July 18, 2019

Kenangan di Aidilfitri 2019


Kenangan 1 Syawal (Rabu)

Berdebar-debar dengan bajuku ini..
Konon muat di badan sendiri..
Bertambah teruja bila #PerasanSlim menjadi..
Tapi sayang.. en. Hubby sabotaj gambar ini..

#BusanaLama15TahunDahulu.
Sambungan kisah dari SINI..

Selesai di rumah myMIL, kami meneruskan perjalanan ke selatan untuk beraya di rumah keluarga sebelah mak aku pulak. Takdelah jauh seperti nak utara memakan masa hingga berjam-jam lama dek kesesakan jalanraya, biasalah semua orang nak balik beraya. Bertabahlah menghadapinya.

Simpang Ampat, Negeri Sembilan destinasi pertama kami..

Ada satu kisah, aku sedikit terkilan bila tak dapat beraya di salah sebuah rumah saudaraku. Bila aku cuba menghubungi, Eh!Dah kenapa ni..? Tertanya-tanya apa dah jadi. Takpelah, jangan bersedih hati, kita cuba hiburkan hati dengan ke sana ke mari beraya berjumpa family.


Kenangan 2 Syawal (Khamis)

Jom jalan raya..

2 Syawal berada di Melaka..
Tempat persinggahan #RemajaPurba sekeluarga..
Berbusana biru cantik dan machonya..
Bukan senang nak tengok deme sedemikian rupa..
#KenanganRayaAidilfitri

Seharian berjalan raya ketika ini.. ok kita kembali ke 'pangkal jalan'..

Saja nak bagitahu.. baju tu antara koleksi di zaman #RemajaPurba dulu..
Walau tiada baju raya, yang penting anak-anak gembira.


dak Kakak dan Babah..

Sambungan..?
Ada masa nanti aku tepek di sini..
Masih ada yang tersimpan di dalam draf lagi..

The End..

StatusHati: Masih tertanya-tanya bila pihak sana diam menyepi..

2 comments:

Kuazue Mohamad said...

bestnya jalan-jalan raya, kita tak g memana pun.. duk je rumah dendiam.. hihihi

norhidana said...

si kakak tu mesti muat pakai baju raya akak sume kan

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...